Oficjalny serwis Klubu Sportowego UKS Kadet Oświęcim
Celem Klubu Sportowego UKS Kadet Oświęcim, tworzonego przez pasjonatów koszykówki, jest promocja tej pięknej dyscypliny sportu, krzewienie kultury fizycznej wśród dzieci, młodzieży i dorosłych oraz wychowywanie dzieci i młodzieży przez sport.
Dołączcie do nas już dziś i rozpocznijcie z nami przygodę swojego życia!
V Turniej Koszykówki o Puchar Prezydenta miasta Oświęcim dla chłopców r. 2011 za nami! O turnieju piszą nasi patroni medialni, a cały przebieg można prześledzić na naszym FB. Wyniki w menu: [KBL i turnieje] -> [V Ogólnopolski Turniej Koszykówki] oraz [III e-Turniej NBA 2K]. Oj, DZIAŁO SIĘ... !!!
Fakty Oświęcim: https://faktyoswiecim.pl/sport/koszykowka/trzy-hale-jeden-turniej-foto/
Serwis Zibiego SKMBasket: https://skmbasket.pl/v-puchar-prezydenta-oswiecimia-r-2011-u13-oswiecim-8-10-09-2023/
Krótkie podsumowanie:
V Turniej o Puchar Prezydenta miasta Oświęcim „jubileuszowy” był dla naszego klubu nie lada wyzwaniem organizacyjnym i logistycznym. Sport, jako jedna z dróg rozwoju młodych ludzi, wymaga jednak znacznych nakładów finansowych i właśnie , w tym miejscu pragnę podziękować wszystkim NASZYM DARCZYŃCOM. Turniej dofinansowano ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki w ramach programu „mikrograntysportowe”. Szczególne podziękowania kieruję do Miasta Oświęcim za ogromne wsparcie finansowe i pomoc przy organizacji turnieju. Podziękowania składamy na ręce Gminy Oświęcim, firmy Susuł&Strama Architekci, firmy MilerFoto, firmy Grupa Grabiec, firmy Instal Kraków, firmy NailsLove, firmy Media Expert, firmy Martens, firmy HASH, firmy SFD, firmy PLM Group, PWiK Oświęcim, firmy Fizjo-Nova Przemysław Choromański, firmy „Ogrodzenia od Podstaw Bogdan Matlak”, firmy Kontrakt Nieruchomości, firmy ELKA, firmy Villa Centro, firmy OMAG, firmy Zajas Pomoc Drogowa, firmy Lavenir. Wielkie słowa podziękowania kierujemy również w stronę naszych wspaniałych rodziców – DZIĘKUJEMY.
Drugi dzień turnieju, niezwykle emocjonujący za nami. Nastąpiły rozstrzygnięcia i jutro na 2 halach w SP8 i "Chemiku" odbędą się mecze o kolejne miejsca w turnieju. Uroczyste zakończenie planowane jest na 14:30 w SP8! Harmonogram [KBL i turnieje] -> [V Ogólnopolski Turniej Koszykówki] -> [Finały i kolejność]
Szczegółowy harmonogram V Turnieju Koszykówki o Puchar Prezydenta miasta Oświęcim rocznik 2011 chłopców znajduje się w menu: [KBL i turnieje] -> [V Ogólnopolski Turniej Koszykówki] -> [Grupy, mecze, playoff]
Bezpośredni link: V Turniej - rozpiska
Szczegółowy harmonogram na piątek 8.IX.2023r. V Turnieju Koszykówki o Puchar Prezydenta miasta Oświęcim rocznik 2011 chłopców. Do pobrania:
Godzina |
Hala PZ nr 1 „Konarski” – ul. Konarskiego 24 |
Hala SP 8 – ul. Słowackiego 41 |
Hala PZ nr 2 „Chemik” – ul. Bema 8 |
12:00 |
|
A1. KS UKS KADET |
B3. TS WISŁA KRAKÓW |
13:30 |
D1. AZS PWSZ SKIERNIEWICE |
A3. MCKiS JAWORZNO |
B1. UKS BIAŁOŁĘKA |
15:00 |
D3. OKNOPLAST KRAKÓW |
C1. UKS REGIS WIELICZKA |
C3. STELA CIESZYN |
16:30 |
D1. AZS PWSZ SKIERNIEWICE |
A1. KS UKS KADET |
B1. UKS BIAŁOŁĘKA |
18:00 |
D2. UKS SP 27 KATOWICE |
A2. ENERGA BASKET WARSZAWA |
B2. KS PLOSKYRIV CHMIELNICKI UK |
19:30 |
|
C1. UKS REGIS WIELICZKA |
C2. MKKS SIARKA TARNOBRZEG |
Już niedługo, bo w dniach 8-10 września odbędzie się V Turniej Koszykówki o Puchar Prezydenta miasta Oświęcim rocznik 2011 - chłopcy !!!
Weźmie w nim udział aż 15 drużyn z Polski oraz drużyna KS Chmielnicki z Ukrainy! Dodatkowo odbędzie się III e-Turniej NBA2K !
Pierwsze mecze grupowe w piątek od 12:00. Areny turniejowe/hale: Szkoła Podstawowa nr 8, PZ nr 2 "Chemik" i PZ nr 1 "Konarski". Podział na grupy oraz harmonogram meczów:
JUŻ DZIŚ GORĄCO WSZYSTKICH ZAPRASZAMY DO KIBICOWANIA !!!
Turniej "Dofinansowano ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki" mikrograntysportowe.pl
Już w najbliższą NIEDZIELĘ od 09:00 w SP8 FINAŁY KADET BASKET LIGI !!!
5 meczów w różnych kategoriach wiekowych. Szczegóły na plakacie !
GORĄCO WSZYSTKICH ZAPRASZAMY !!!
Ruszyły zapisy na obozy sportowe stacjonarne oraz obóz wyjazdowy w czasie wakacji!!! Karty do pobrania w menu: [Do pobrania]. Zapisy za pośrednictwem SportsManago pod linkiem: https://ukskadetoswiecim.sportsmanago.pl/obozy (także dla osób spoza Klubu) lub bezpośrednio logując się na konto rodzica w zakładce [Obozy / Półkolonie].
W dniu 18.IV.2023r. nasz Klub i SP2 w Oświęcimiu zorganizowały Przedszkoliadę. Współorganizatorem było Miasto Oświęcim a patronat honorowy objął Prezydent Miasta Oświęcim.
Uśmiech i zadowolenie na twarzach przedszkolaków są bezcenne !!!
Cała fotorelacja w naszej Galerii: Przedszkoliada 2023
Zapisy do I edycji KBL JUNIOR zbieramy do 31.03.2023 – godzina 21:00. Podstawowe informacje poniżej, a więcej szczegółów na stronie Ligi: KadetBasketLiga
1. Należy pobrać formularz zgłoszeniowy – wypełnia go przedstawiciel drużyny. W razie potrzeby możemy wystawić fakturę dla drużyn (dane do faktury wpisujemy wtedy w formularzu) - WYPEŁNIAMY ELEKTRONICZNIE!
2. Po skrupulatnym wypełnieniu formularza, plik należy wysłać na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3. Następnie należy uiścić opłatę wpisowego do LIGI - OPŁATY UZALEŻNIONE OD WYBORU DYWIZJI, które przeznaczone są na obsługę meczu, sędziów, hali.
Organizator zapewnia: obsadę sędziów, zabezpieczenie medyczne, transmisje online, uroczyste zakończenie oraz Puchar dla wygranych drużyn z dywizji, przewidywane nagrody indywidualne w zależności od pozyskanych sponsorów.
Opłaty należy dokonać na poniższy rachunek bankowy: 68124041551111001112113873, z dopiskiem: „nazwa drużyny” za KBL dywizja „wpisać nazwę dywizji”.
4. Na sam koniec należy wypełnić oświadczenia o ubezpieczeniu i wizerunku – za niepełnoletnich wypełniają rodzice – wypełniony dokument przynosimy na pierwszy mecz rozgrywany w Lidze!
Formularze do pobrania także na naszej stronie w menu: [Do pobrania]
Zarząd Klubu serdecznie WSZYSTKIM DZIĘKUJE za udział w 1-ym finale Kadet Basket Ligi oraz niesamowite wsparcie akcji charytatywnej dla Zosi Pająk.
Podczas finału uzbieraliśmy kwotę: 13 352,78 PLN !!! Info na Siepomaga.pl