IV Ogólnopolski Turniej Koszykówki rocznik 2010 i młodsi
o Puchar Prezydenta Miasta Oświęcim
R E G U L A M I N T U R N I E J U
1. Uczestnictwo
Turniej jest przewidziany dla 12 drużyn chłopców z rocznika 2010 i młodszych. Drużyna posiadająca choć
jednego starszego zawodnika będzie grała w formule PK.
2. Termin i miejsce: 09-11.09.2022, Oświęcim ul. Olszewskiego 2a Szkoła Podst. Nr 2
3. Zakwaterowanie, wyżywienie i miejsce rozgrywania meczów
Zakwaterowanie: Szkoła Podstawowa nr 2 w Oświęcimiu, ul. Olszewskiego 2a
Uczestnicy przywożą ze sobą śpiwory. Organizator przygotuje dla każdego uczestnika turnieju materac.
Wyżywienie – od obiadu w piątek do obiadu w niedzielę
Opłaty: 180 zł od osoby za wyżywienie i zakwaterowanie, 400 zł wpisowe od drużyny. Drużynom, które biorą
udział w turnieju bez zakwaterowania wpisowe będzie podniesione do 600 zł.
Opiekunowie przy zakwaterowaniu wpłacają zwrotną kaucję w wysokości 200.00 zł (na wypadek
uszkodzeń, zniszczeń itp. Zwrot kaucji po zdaniu pomieszczeń zakwaterowania zespołu).
4. System rozgrywek
Udział 12 zespołów z podziałem na grupy – przewidujemy 5 spotkań dla każdego zespołu. Mecze będą
rozgrywane od piątku od godz. 12.00. na dwóch Halach Sportowych – SP nr 8 ul. Słowackiego 41 i PZ nr 2 ul.
Bema 8. Przewidywane zakończenie ok godz. 14.00 z uczestnictwem obowiązkowo wszystkich drużyn !!!
5. Zasady gry
- obowiązują przepisy PZKosz
- czas gry: 4x8 minut
- wynik spotkania musi być rozstrzygnięty
- czas dogrywki 3 min czasu zatrzymywanego
- w każdej kwarcie trener może wziąć po jednym 30 sekundowym czasie.
- mecze zostaną rozegrane piłkami nr 6 a wysokość koszy 3.05 m system gry „nowa pasarella”(po 4 min. w
kwarcie zmiana piątek)
- w przypadku równej ilości punktów miedzy zespołami decyduje kolejno: wynik bezpośredniego spotkania,
mała tabelka pomiędzy zainteresowanymi zespołami( punkty, różnica koszy , większa ilość zdobytych koszy)
Kwestie nie objęte regulaminem rozstrzyga organizator zawodów.
6. Konkursy
Konkurs rzutów osobistych i konkurs rzutów za „trzy”
7. Nagrody
Każdy uczestnik otrzyma pamiątkową koszulkę turniejową, każdy zespół otrzyma puchar , medale dla trzech
pierwszych zespołów, statuetki dla MVP turnieju, dla najlepszych zawodników w poszczególnych zespołach, dla
najlepszej piątki turnieju, zwycięzcy konkursu za „trzy”
Dane do przelewu: KLUB SPORTOWY UKS KADET , UL. OLSZEWSKIEGO 2a, 32-600 OŚWIĘCIM
NIP: 549-24-43-526 Bank Pekao S.A. nr rachunku: 91 1240 4155 1111 0010 6751 0240
z dopiskiem: wpłata wpisowego lub wpłata za pobyt i wyżywienie na Turniej Rocznik 2010 i młodsi
R E G U L A M I N U D Z I A Ł U
IV Ogólnopolski Turniej Koszykówki rocznik 2010 i młodsi
O Puchar Prezydenta Miasta Oświęcim
Organizatorzy :
KS UKS KADET OŚWIĘCIM
URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM
Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym Miasta Oświęcim
Termin: 09-11.09.2022
Miejsce: Oświęcim, ul. Olszewskiego 2a Szkoła Podst. Nr 2
Przepisy sportowe: w oddzielnych zapisach
Zasady przebywania i zachowania się w trakcie turnieju :
W trosce o bezpieczny i komfortowy udział w imprezie podaje się obowiązujące zasady postępowania w trakcie trwania turnieju. Zapoznanie się z regulaminem i jego przestrzeganie gwarantują wymagane podpisy opiekuna każdej startującej ekipy. W przypadku łamania poniższych zasad, organizator zastrzega sobie prawo do zwrócenia uwagi, zatrzymania wpłaconej kaucji (dotyczy szkód materialnych), sankcji sportowych (dotyczy rozgrywek) oraz w skrajnych przypadkach dyskwalifikacji z turnieju.
§1
Przyjazd ekip
- Opiekun ekipy stawia się w biurze zawodów w wyznaczonym terminie, podpisuje regulamin oraz odbiera materiały informacyjne. Opiekun otrzymuje klucze do tymczasowych pomieszczeń. Pobierając właściwe klucze przekazują Państwo kaucję w depozyt w wysokości 200 zł i wraz z osobą odpowiedzialną udajecie się do sali gdzie podpiszecie protokół jej przekazania po czym ekipa odbiera odpowiednią ilość materacy z wyznaczonego miejsca.
- Płacąc za udział w turnieju otrzymają Państwo karty żywieniowe za wszystkie przybyłe osoby. Karty będą wspólne dla drużyny z trenerem oraz osobno dla pozostałych osób. Posiłek odbywa się całą drużyną po przekazaniu talonu (faktury za wszystkie opłaty zostaną przesłane niezwłocznie po turnieju pocztą).
- W przypadku zauważenia jakichkolwiek nieprawidłowości w tych salach należy zgłosić niezwłocznie ten fakt osobie odpowiedzialnej za kwaterunek z ramienia organizatora.
- Pojazdy należy parkować we wskazanych przez organizatora miejscach (niestrzeżonych).
§2
Przebywanie i zachowanie się na terenie obiektów sportowych i oświatowych:
- Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.00 do godz. 6.00
- Opiekunowie odpowiedzialni są za utrzymanie porządku i bezpieczeństwa oraz właściwe zachowanie przez członków swoich ekip w miejscu ich przebywania.
- Młodzież winna być nadzorowana przez swoich opiekunów przez cały czas trwania imprezy.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zguby i przedmioty wartościowe. Ekipy winny zabezpieczyć przydzielone sale i szatnie - zamykając je na klucz oraz zamykając okna - w przypadku każdorazowego ich opuszczenia.
- Za wszelkie wyrządzone szkody przez członków startujących ekip odpowiedzialni są ich opiekunowie. W przypadku ewentualnych szkód podpisuje się protokół zniszczeń. Koszty napraw pokrywane są z wpłaconej kaucji, a gdy przekraczają one jej wysokość - różnicą obciąża się daną ekipę.
- Posiłek odbywa się w stołówce, całą drużyną w tym samym czasie. Organizator nie zwraca należności za nie wykorzystane posiłki.
- Obowiązują następujące godziny posiłków:
Piątek: obiadokolacja 15.30 – 19.00
Sobota: śniadanie 7.15 – 9.30 obiad 12.30 – 15.00 kolacja 17.30 – 20.30
Niedziela: śniadanie 6.50 – 9.00 obiad 12.00 – 14.00.
Prosimy o przestrzeganie w/w godzin.
- Wszelkie uwagi dotyczące warunków pobytu należy zgłaszać w biurze zawodów.
- Pojazdy należy parkować we wskazanych przez organizatora miejscach (niestrzeżonych).
- Należy stosować się do zaleceń przedstawicieli organizatora posiadających odpowiednie oznaczenie.
- Na wszystkich obiektach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów i spożywania alkoholu oraz używania środków odurzających.
§3
Udział w rozgrywkach
- Należy bezwzględnie przestrzegać godzin rozpoczęcia zawodów. W przypadku nieuzasadnionego spóźnienia - mecz może być zweryfikowany jako walkower dla drużyny przeciwnej (nie obowiązuje przepis o 15 minutowym spóźnieniu). Przewiduje się 10 minutową rozgrzewkę, która może ulec skróceniu do 5 min. w przypadku opóźnień spowodowanych przedłużeniem meczów. W takich przypadkach radzimy przeprowadzić wstępna rozgrzewkę poza boiskiem.
- W momencie wejścia na obiekt sportowy należy zmienić obuwie.
- Szatnie należy opuścić po zawodach możliwie jak najszybciej.
- Rozgrywki toczą się wg odpowiednich, oddzielnie opracowanych do tego celu przepisów.
- Wszelkie uwagi dotyczące warunków pobytu na obiekcie zawodów należy zgłaszać przedstawicielom organizatora.
- Uwagi dotyczące warunków współzawodnictwa zgłasza trener do sędziego głównego zawodów.
- Należy stosować się do zaleceń przedstawicieli organizatora.
- Udział w uroczystym zakończeniu imprezy obowiązkowy jest dla wszystkich uczestników!!!
§4
Wyjazd ekip
- Wyjazd ekip następuje po uprzednim zgłoszeniu tego faktu w biurze zawodów.
- Przed wyjazdem należy zdać salę noclegową (zwracając klucze!), podpisując odpowiedni protokół i odbierając kaucję, oraz odnieść materace w wyznaczone miejsce.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.